Image
Top
Navigation

 

Klant / Stad Hasselt
Project / Communicatiecampagne Nieuw Inschrijvingsdecreet Scholen
Opdracht / Concept, poster, direct mailings naar ouders, infobundel naar intermediairen, buscampagne

 

De Vlaamse regering heeft voor het nieuwe schooljaar 2013-2014 de inschrijvingsregels veranderd. De nieuwe regeling gaat weldra van start. De Stad Hasselt en het LOP Hasselt sloegen de handen in mekaar voor het opzetten van een informatiecampagne naar de ouders van schoolgaande kinderen in Hasselt. IMAGICA ontwikkelde het concept, de direct mailings naar de ouders, een algemene poster, een busaffiche en gaf de infobundel voor de intermediairen vorm.

 

onderwijs-1

onderwijs-3

onderwijs-2

onderwijs-4

 

Wenst u meer te weten info omtrent deze opdracht? Droomt u van een gelijkaardige aanpak voor uw merk of bedrijf?
Neem dan contact op voor een vrijblijvend gesprek.

Stuur een e-mail